Transport si retururi

Costurile de transport si modalitatea de livrare se vor stabili telefonic in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

Preturile din acest site nu contin costurile de livrare.

Important !

Comenzile online se onoreaza doar dupa confirmarea telefonica a acestora. Dupa plasarea comenzii un operator va va contacta pe numarul de telefon care l-ati introdus in formularul de comanda. Daca in decurs de 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii online nu putem lua legatura prin telefon cu dumneavoastra comanda va fi anulata.

Modalitati de livrare:

1.) Produsele pot fi livrate prin curier rapid, in toata tara. Costul transportului va fi comunicat telefonic cand vom confirma comanda. Serviciile de curierat rapid sunt oferite de Fan Courier.

In general, termenul de livrare al produselor se incadreaza intre 2 si 4 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii. Insa in anumite conditii, termenul de livrare poate depasi aceasta medie (daca de exemplu locuiti intr-o localitate care nu se afla in reteaua Fan Courier sau acestia, din anumite motive, au dificultati in a livra bunurile).

2.) Produsele pot fi livrate cu Posta Romana in toata tara. Costul transportului va fi comunicat telefonic cand vom confirma comanda. 

In general, termenul de livrare al produselor se incadreaza intre 5 si 7 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii. Insa in anumite conditii, termenul de livrare poate depasi aceasta medie ( din anumite motive Posta Romana are dificultati in a livra bunurile).

3.) Produsele pot fi livrate cu mijloacele proprii in Oradea si in zona metropolitana in functie de disponibilitate. Costul transportului si disponibilitatea acestui tip de transport va fi comunicat  telefonic cand vom confirma comanda.

4.) Produsele pot fi ridicate de catre dumneavoastra de la sediul echipei Ranimed.ro situat in Oradea pe Str. Matei Corvin Nr. 101 fara niciun cost de transport. Ridicarea produselor de catre dumneavoastra va fi stabilta telefonic la confirmarea comenzii.

Retururi de produse

Returul produselor va putea fi solicitat intr-una din urmatoarele situatii:

1.) Produsul comandat nu este conform cu specificatiile de pe site. In aceasta situatie produsul va fi inlocuit cu un altul, sau la cerere, se va returna contravaloarea acestuia.

2.) Produsul comandat este nefunctional in primele 24 ore de la receptie, sau coletul prezinta deteriorari. In aceasta situatie produsul va fi inlocuit cu unul nou. In cazul in care coletul prezinta deteriorari vizibile la primire, va recomandam sa refuzati receptia lui.

3.) Produsul este livrat gresit. In aceasta situatie, va rugam sa ne anuntati cat mai curand pentru a putea returna produsul si a-l inlocui cu altul nou.

Renuntarea la cumparare.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Produse care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in centrul de Service al S.C. Rani Renmed Life S.R.L din Oradea situat pe Str. Matei Corvin Nr. 101 pe baza certificatului de garantie.

In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui de renuntare la cumparare, S.C. Rani Renmed Life S.R.L va suporta costurile de retur si transport.

In toate cazurile, cu exceptia celui referitor la defectele din perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, mai exact in ambalajul original, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Daca aceste conditii nu sunt respectate S.C. Rani Renmed Life S.R.L isi rezerva dreptul de a refuza returul produselor.

Informare si suport

S.C. Rani Renmed Life S.R.L ofera informatii si suport pentru orice situatie aparuta in legatura cu produsele sale: livrari, preturi, starea stocurilor, garantii si reclamatii.

Pentru informatii si suport puteti folosi formularul de contact sau sa ne scrieti la adresa de email: ranirenmedlife@yahoo.com. Ne puteti contacta si telefonic la numarul 0720/ 099 145, de luni pana vineri intre orele 9-17.

Vom incerca sa raspundem e-mailurilor dumneavoastra in termen de 48 de ore (2 zile lucratoare).

Reclamatii si sesizari

Pentru orice reclamatii si sesizari cu privire la comanda, livrarea produselor, retur, service sau altele, va rugam sa ne contactati prin e-mail la: ranirenmedlife@yahoo.com sau la numarul de telefon: 0720/ 099 145

Ca sa crestem operativitatea, va rugam sa specificati in e-mail toate detaliile relevante pentru situatia sesizata, cum ar fi: numele si codul produsului, numarul si data facturii, datele din scrisoarea de expeditie etc.